S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Najdete nás na Facebooku!Vážení zákazníci,  nově nás naleznete na Facebooku . Nenechte si ujít novinky z obchodu .  Jste-li...

KONTAKTY

Bylinné produkty MariaTreben
Novohuťská
330 02 Dýšina
tel: +420 732 340 526
napište nám

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 310 Kč (11 Eur)
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 109 Kč (4 Eur)
skladem
naše cena 1 400 Kč (52 Eur)
skladem

» Reklamace
Reklamační formulář

 

 

Reklamace zakoupeného zboží

(Reklamace z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění)

Ing. Mgr. Veronika Šmídlová
Novohuťská 414, 330 02 Dýšina
IČ: 73990817, DIČ: CZ7961042980

Jméno a příjmení spotřebitele .............................
Adresa: ............................................................
Kontaktní údaje (telefon a e-mail) .........................

 

V.................................... dne ......

  

Věc: Reklamace jakosti zboží

 

Vážená paní,

dne .............. jsem uzavřel/a prostřednictvím Vašeho e-shopu www.maria-treben.cz kupní smlouvu (č. objednávky: .......), jejímž předmětem byla koupě ............... . Zboží mi bylo doručeno dne ....................... společně s dokladem o koupi (fakturou č. ............ ).


Důvod reklamace:

Požadovaný způsob náhrady (výměna zboží, vrácení kupní ceny, atp.):

Bankovní spojení (pro vrácení kupní ceny):


Tímto také žádám o vystavení písemného potvrzení přijetí dané reklamace s uvedením, do kdy, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, a jakým způsbobem bude reklamce vyřízena.

 

Za kladné vyřízení mojí žádosti předem děkuji :)),

S přáním hezkého dne 

 

podpis 

(v případě odeslání v listinné podobě)

 

Příloha: Kopie daňového dokladu (faktura)

 

NDk4ZT